ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-02
19:18:00

3 favoritbloggarna!
På plats nummer 1 kommer...
...londonryttaren.se!
 Varför? Jo, jag tycker hon verkar vara en sjukt trevlig tjej som i en så låg ålder skolar om en allround ponny till en fin dressyrhäst! Hon skriver lärorika, intressanta inlägg och lägger ut fina bilder! Det är också där mycket av min inspiration kommer ifrån. Själv tycker jag också att dom lite "mindre" bloggarna är mycket mysigare på något sätt! Och visste ni? Hon kom med i Ponnyakuten 4 men kunde inte komma då hennes häst var halt.
 
2.
En blogg alla känner igen va? dressyrmupparna.se!
Faktiskt ända storbloggen jag läser. Jag tycker dom både bloggar och rider bra! Helt klart en favorit bland storbloggarna. Tycker även det är roligt att läsa om hur Linn Ingvarsson utbildar sin unghäst Cupido eftersom det är precis det jag kommer få göra med Entry! Sen är det faktiskt lite kul att ett par storbloggare bor såpass nära mej!
 
3.
bffryttarna.blogg.se! Ännu en blogg som är lite "mindre". Egentligen vet jag inte vad som fått mig att fastna men jag antar att det är för att jag känner igen mig själv och Ella. Det är två tjejer i vår ålder som rider på en ridskola och är skötare på deras favoriter Pricken och Betty som bloggar om sitt liv på ridskolan med alla hästar där. Precis som jag och Ella när vi bloggade på tangosolisarna.blogg.se!
 
(bilderna är länkade)
 
Brukar ni läsa någon av dom här eller vilken är din favoritblogg?
 
/Julia

Kommentarer:

Fin blogg! Allt bra? :D kram!

Svar: Tack tack! Jadå, kram! :D
ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-02 @ 19:50:51

Åh tack!
Egentligen är väl inte "skolar om" rätt ordval då han är tävlad mycket i dressyr innan men jag skolar om honom från det jag "gjorde honom till" när vi köpte honom, om du förstår (;

Svar: Ok, vad roligt att du kollade in våran blogg :D
ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-02 @ 20:07:47

Läs gärna min :)

Svar: Absolut ska vi kolla!:)
ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-03 @ 06:51:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: