ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-03
16:32:07

Visste ni att...
...Ella är ca 10 cm längre än mig trots att jag är mer än ett år äldre än henne! Japp, och hon brukar mobba mig för min korthet. Haha nä, men det är sant att jag är så kort. Suck...
 
...Entry's mamma går på ridskola och pappan tävlar nationellt i hoppning men även mammans helsyster tävlar nationellt i hoppning. Tror Entry kommer ta över där om ett par år! Hihi!
 
...Vi fick hem Entry i mitten av februari. Eller nja vi fick inte hem honom men ni fattar!
 
...Mina föräldrar är rädda för hästar. Hehe, eller i alla pappa är det, men inte så farligt längre nu. Mamma var livrädd för till och med små shettisar förut men nu kan hon leda/hålla hästar som är över 1.70!
 
...Nästa helg ska jag och Entry debutera LC i hoppning! Blir Hallsberg och där ska vi hoppa LD+LC! Våran andra riktiga tävling!
 
...Jag fyller i juli! Hehe tyckte det var lite kul med tanke på att jag heter Julia!!
 
...Ifrån början ville mamma att vi skulle köpa en snäll 17-årig läromästare men vi insåg ganska fort att dom flesta inte kunde användas till det jag ville eller var skadade, men vem hade anat att vi skulle stå här med en 5-åring?
 
...Jag håller inte bara på med hästar utan håller även på med piano. Japp, har hållt på i typ 1.5 år nu och tycker det är jättekul! Dock skulle jag aldrig byta bort hästarna mot pianot!
 
...Jag har en liten hund som heter Lizzy hon är också 5-år och jättesöt!
 
Lilla Lizzy!
 
/Julia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: