ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-03
21:38:23

Vila
Idag fick Entry vila. Egentligen så var det inte bra att han fick vila idag men mamma var så trött så hon kunde inte skjutsa.
Nu har vi ju flyttat honom så han står inte 777 meter ifrån vårt hus utan typ 1 mil härifrån. Fast jag måste säga att jag och Entry trivs himla bra där han står nu och skulle nog inte kunna tänka mig att flytta tillbaka! Hehe! 
 
Imorgon är det ridskolan och då ska jag träffa Ella! Känns som jättelänge sedan! Vet inte ännu ifall Entry ska med men det får vi se. Pappa fyller även år då. På söndag har jag faktiskt inte något speciellt inplanerat förutom att Entry behöver ridas. Antingen blir det att utforska vägarna eller rida lite lugn stretchig dressyr på ridbanan.
 
Nästa vecka är det mycket inplanerat tycker jag! One Direction konserten, dressyrträning, hopptävling, skola, min syster kommer troligtvis komma ner och mycket mer! Rolig vecka som jag ser fram emot mycket! Ska väl kolla ifall jag kan klämma in en hopplektion för Anna Edman ifall hon har tid innan tävlingen! Usch vad jag är taggad verkligen!
 
Tillbaka till det där med vila. Hur ofta anser ni en häst ska vila och hur ofta brukar era hästar vila? Eller om ni går på ridskola, hur ofta vilar hästarna då? 
 
 
/Julia

Kommentar:

Sv; Haha ja!

2013-05-03 @ 22:12:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: