ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-04
21:09:37

Äntligen hemma!
Nu har jag äntligen kommit hem ifrån sommarstugan! Vi har fixat och rensat så imorgon ska vi dit igen och sätta upp hagen så Entry kan hänga med!
 
      
 
Idag fick jag rida Bettan, eller Betty Boop som hon egentligen heter. I början var hon lite stel och så men sen blev hon jättefin! Hon gick till och med i form i galoppen vilket hon brukar ha riktigt svårt med. Visserligen var den väl lite "loj" men det var ändå en form där hon trampade under sig och använde bakbenen. Nöjd med tanke på att det var längesedan jag red henne sist.
 
        
 
Känner lite panikångest hur jag ska hinna rida Entry nu. Funderar på att rida lite barbacka i ridhuset, för då kan jag träna lite i traven och galoppfattningar, övergångar o.s.v. Hoppas bara på att mamma och pappa kommer hem i tid för dom är iväg och firar farmor och pappas födelsedag. Inte bra ifall han står 2 dagar i rad!
 
Hehe!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: