ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-02
16:57:03

Vem är jag?
Ja, nu kanske en del undrar, vem är den här Julia? Så nu tänkte jag skriva en liten kort presentation om mig och eftersom bloggen främst handlar om hästar så kör jag det lite hästigt!
 
Jag är en tjej på snart 13 år som ÄLSKAR hästar och ponnyer. Jag har ridit på ridskola ca 9 och ett halvt år men runt jul 2012 bestämde vi oss för att jag var redo för en egen häst! Vi provred ca 10 st med nästan bara motgångar, men en dag hittade vi Entry! Vi hade varit ända till Västerås men så fanns drömhästen ca 5 min bort!
Entry är en Welsh Cob valack född 2008 imp. Norge och något av det bästa han vet är att hoppa och kramas!
Jag och Entry satsar på minst LA i hoppning och LC-LB dressyr innan vi måste skiljas då ponnytiden tar slut men med hans kapacitet och min vilja ska det nog gå vägen! I år tävlar vi i DIV III för Mullhyttans Ridklubb i dressyr och vi har fått fina lovord från tränare i både dressyr och hoppning att våra mål kommer gå i uppfyllelse!
 
/Julia

Kommentar:
#1: Madde

Söt ponny :)

Svar: Tack så mycket! :)
ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-02 @ 19:41:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: