ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-03
07:35:17

Godmorgon!
Godmorgon all där ute! Snart ska jag gå ut till bussen för att sedan komma till skolan. Idag är det Nationella Prov i religon. Några små inlägg kommer komma upp under dagen och sedan hoppas jag att vi får bukt på allt så headern kan komma upp! 
 
Igår var Entry nästintill hopplös att sitta ner på i traven! Känner mig inte så taggad till dressyrtävlingen den 18onde... Men aja, det är bara att ta nya tag och försöka igen. Kameran hängde med men tyvärr hann det bli för mörkt så det blev inga bilder, men istället kan jag bjuda på en bild från när Entry bara var ett halvår gammal!
 
Se och njut säger jag bara!
 
BILDKÄLLA: Ägarens facebook!
 
/Julia

Kommentar:

Vad är det för ras på denna sötnos då? :D

Svar: En liten Welsh Cob! ;)
ponnyfreaks.blogg.se

2013-05-03 @ 12:21:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: